Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

marți, 4 martie 2014

Pictam mandale la Cluj in 7 martie


                                    
                                                  




                                          Pictura de mandală personalizată pe sticlă


 Desenul de mandală purifică, vindecă, stabilizează  și să imbogateste  o persoană cu  bucurie, împlinire, succes,deschide uși multidimensionale, curațand   aspectele de “umbra” și permițând darurilor  ascunse să se manifeste. Secretul stării de pace sufletească este, acceptarea , nu condamnarea sau negarea  a  ceea ce te incomodează  în tine însuți si  sublimarea cu ajutorul unui  proces ce aduce contrariile impreuna. Ego-ul  trebuie să vadă că  aparține aceleași realitati ca și sufletul tău. Este nevoie  sa găseasca  atât de multe în comun cu sufletul tău incât se renunte la  agenda sa egoista în favoarea unui mod de viață mai bun.
Cercul, punctul de plecare al unei mandale,  scurtcircuiteaza ego-ul conștient , permițându-ne sa accesam o mai mare conștientizare și înțelegere, care apoi ne permite să facem  față necunoscutului. Desenul de mandală ne ajuta sa ne apropiem de sinele nostru conștient; formele ce se creaza  ajuta la  deblocarea minții,la  crearea unui nou  spatiu in care aceasta conștientizarea să crească.
Alatura-te acestei calatorii de vindecare in care iti vei intoarce atentia din exterior către interiorul tau, vei crea o legatură între constient si subconstient, accesand vindecatorul interior. Crearea mandalei  personale te poate ajuta sa descoperi energiile blocate, tiparele de rezistentă sau pur si simplu prin actul creator iti va  aduce o stare de pace interioara.  
                                                                  Iudita


 Unde: Cluj, Opera Resto Cafe Piata Stefan cel Mare nr 18
 Cand:  7 martie , intre orele 16,30-21
 Ce ai nevoie: pensula nr 2 cu varf ascutit
 Cost: 100 ron
 Inscrierea se face la adresa de mail iudita.pelea@gmail.com sau prin sms la numarul 0744616651 cu    textul : nume+ mandale Cluj


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu